ساعت دیواری ستاره ساعت دیواری ستاره ساعت دیواری ستاره ساعت دیواری ستاره

قیمت 99000 تومان

ساعت دیواری ستاره


موتور : روانگرد
ابعاد : ۱۱۸ * ۸۸ سانتی متر
این ساعت دیواری با توجه به ستاره های زیبایی که در ابعاد مختلف و در دو طرح کار شده و نیز قطعه شعر “عاشق آنست که دل را حرم یار کند” حس نشاط و سر زندگی و آسمان پر ستاره را برای شما تداعی خواهد کرد. همچنین این ساعت به گونه ای طراحی شده است که شما میتوانید با چیدمان و خلاقیت به شکل متفاوتی آن را نصب کنید.
جنس ساعت دیواری Star چوب با روکش مخمل باشد. عمر بالای و نیز عدم آسیب دیدگی در اثر برخورد با وسایل نسبتا نوک تیز ( اصطلاحا نخکش نمی شود ) و زیبایی آن باعث شده که جنس مخمل محبوبیت خاص خود را داشته باشد.
برای تمیز کردن این ساعت دیواری فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید. همچنین نوع پارچه مخمل به گونه ای است که پرز کمتری به خود جذب میکند.
اگر زمانی نیاز به جابجایی پیدا کنید، قطعات با حرارت سشوار از دیوار جدا می شوند.
این ساعت در بسته بندی کارتون می باشد ، که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود.
برای نصب ساعت روی دیوار نیاز به چسبکاری و پیچ نیست ، بخش موتور با یک میخ روی دیواری نصب و سایر قطعات با چسب دو طرفه روی دیوار می چسبد .

برای خرید این محصول بر روی دکمه زیر « خرید پستی » کلیک کنید و فرم را پر کنید و در انتهای فرم روی دکمه « ثبت سفارش » کلیک کنید بعد از ثبت سفارش محصول آماده و به آدرس شما ارسال می شود بعد از دریافت محصول هزینه آن را به مامور پست ( یا پیک ) بپردازید.

قیمت 99000 تومان