کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan

قیمت 229000 تومان

کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan


کفش ساقدار مردانه Nike طرح jordan یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های اسپرت از برند معتبر Nike بوده که جنس رویه آن فوم و زیره آن PU می باشد. کفش مردانه Nike طرح jordan در سایز ۴۱ تا ۴۴ عرضه شده اند. طراحی و رنگ رویه مشکی و سفید این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید.
کفش مردانه Nike طرح Jordan بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید. ضمنا کفش مردانه Nike طرح Jordan غیراصل است و طرح محصول اورجینال می باشد.

برای خرید این محصول بر روی دکمه زیر « خرید پستی » کلیک کنید و فرم را پر کنید و در انتهای فرم روی دکمه « ثبت سفارش » کلیک کنید بعد از ثبت سفارش محصول آماده و به آدرس شما ارسال می شود بعد از دریافت محصول هزینه آن را به مامور پست ( یا پیک ) بپردازید.

قیمت 229000 تومان